الثلاثاء، 15 أكتوبر 2013

عروستي !!!



ساعات في حاجة صغيرة جدا و تكون حصلت من زمان جدا جدا و منقدرش ننساها
كأنها محفورة جوانا على صخر
سلوى
سلوى ده كان أسم عروستي و أنا صغيرة
ده طبيعي لغاية دلوقتي أن ممكن بنت تتعلق بعروسة و تحبها
عادي بتحصل
لكن اللي مش عادي لما تكون سلوى عبارة عن عروسة
بلاستيك بالكامل لونها أحمر مصبوبة في قالب شبه عروسة المولد
بس لو شلنا من عليها الزينة
و الأغرب أن كان عندي عرايس بتتكلم و بتوأوأ و بتغني و بتمشي
أه والله وكانت من الأمارات غالبـا
مش هقول أشمعنا الأمارات هههههههههه
وده علمني أن الحاجات مش بتتقدر بقيمتها المادية
أنا عمري ما نسيت سلوى
عروستي و عمري 4 سنين
مش فاكرة جت منين ولا راحت فين
بس اللي فكراه أني و أنا لسه يادوب بعرف أتكلم
كنت بوشوشها و أقولها
أنتي صحبتي الوحيدة يا سلوى
وأنا هقولك كل أسراري ..
نفسي بس سلوى ترجع و لو ساعة علشان
أسألها ... هي أيه كانت أسراري و أنا
عمري 4 سنين ؟؟؟
أكيد هتفاجئ
...
البوست ده كتبته تخليدا لذكرى سلوى





--------------------